cum poți vinde pe eMAG Marketplace

Ghid complet despre cum poți vinde pe eMAG Marketplace

4.9/5 - (7 votes)
Mirela - ianuarie 28, 2022

Poți vinde pe eMAG o mulțime de lucruri și poți face din asta o ocupație full time sau una part time. Îți voi prezenta în continuare tot ce ar trebui să știi pentru a începe să vinzi pe eMAG Marketplace. În plus, îți voi da câteva sfaturi despre cum poți să îți eficientizezi vânzările pe platformă.

Cum devii eMAG seller

cum poti vinde pe emag

Ce anume este eMAG Marketplace? eMAG Marketplace este un mecanism prin intermediul căruia partenerii platformei eMAG își afișează produsele alături de cele vândute direct de eMAG. În felul acesta, clienții pot comanda simultan atât produse ale partenerilor, cât și ale platformei eMAG.

Pentru a deveni la eMAG seller trebuie să urmezi patru pași principali: accesezi link-ul din articol, completezi formularul de înregistrare și de creare a contului, semnezi un contract cu un curier și accepți termenii și condițiile platformei.

1

Înregistrarea: Completează formularul de înregistrare!

eMAG este o platformă de vânzări online foarte populară în România și dacă vrei să poți vinde pe eMAG, în primul rând e necesar să îți creezi un cont pe platformă. Pentru a face asta, accesează link-ul din acest articol care te va redirecționa către platformă. Odată ajuns aici, introdu adresa ta de email în căsuța care îți va apărea, apoi apasă butonul pe care scrie „Vreau să vând pe eMAG”.

Ulterior apăsării butonului mai sus precizat, ți se va deschide o fereastră în care va trebui să introduci numărul tău de telefon, după care vei apăsa pe același buton ca mai înainte, adică „Vreau să vând pe eMAG”. Vei primi ulterior un email de confirmare a creării contului, care va conține un link. Accesează acest link și activează-ți contul de eMAG seller!

De Reținut!
Accesarea link-ului te va redirecționa către un formular de înregistrare, pe care va trebui să îl completezi pentru a putea vinde pe eMAG. Acest formular este compus din 5 părți distincte care vor trebui completate cu atenție, deoarece vor reflecta datele companiei tale.

În prima parte vei completa cu date despre compania ta. Așadar, vei completa cu informații despre țara în care compania ta își are sediul, numele companiei (așa cum apare pe certificatul de înregistrare), tipul companiei tale (SRL, PFA sau o formă juridică legală de alt fel), codul unic de înregistrare al companiei (completează cu RO în cazul din care ești plătitor de TVA), numărul de identificare din registru comerțului), selectează căsuța corespunzătoare plății de TVA (da sau nu).

Va mai trebui să introduci și date precum sediul social, județ, localitate, adresă, dar și date privitoare la administratorul firmei (nume, date contact).

În partea a doua a formularului vei completa datele financiare ale companiei, cum sunt contul bancar, moneda contului și o descriere a companiei care va fi afișată pe pagina ta de eMAG seller.

A treia parte a formularului este pasul în care va trebui să atașezi documentele necesare înregistrării. În acest sens, va fi necesar să trimiți copii după certificatul de înregistrare, actul de identitate al administratorului societății, actul constitutiv și un extras al contului bancar declarat.

A patra parte a formularului este secțiunea în care vei alege maxim 5 categorii de produse pentru a le vinde pe eMAG. După ce vei selecta supra-categoria specifică produselor tale, vei putea bifa și categoriile care te interesează. În cazul în care nu găsești o categorie exactă, selectează una cât mai apropiată și ulterior vei primi o sugestie mai bună.

De Reținut!
Un punct cheie al acestui pas constă în adăugarea a cel puțin unui produs în lista destinată produselor spre vânzare. Descarcă lista și introdu măcar unul, împreună cu încadrarea sa în categorie. După ce vei salva lista, te poți întoarce la formular și vei încărca fișierul.

Partea a cincea a formularului trebuie completată cu date informaționale. Va trebui să alegi termenul de retur (14 sau 30 de zile), ora maximă pentru procesarea comenzii, taxa de livrare, pragul de gratuitate.

După ce ai trecut prin toate cele cinci părți ale formularului de înregistrare, apasă butonul de „Finalizare”, după care îți va apărea o fereastră în care vei fi informat cum va decurge procesul după ce contul va fi activat. După apăsarea butonului „Continuă”, vei mai avea doar puțin până la a vinde pe eMAG.

2

Asigurarea serviciilor de logistică: Semnează contractul de colaborare!

După ce vor fi verificate actele, vei fi contactat de către un curier care e partener al platformei, cu care vei semna un contract de colaborare, în vederea asigurării transportului coletelor.

3

Acceptarea termenilor și a condițiilor platformei: Acceptă-le și începe să vinzi! 

Vei primi pe email și termenii și condițiile eMAG. Odată ce le vei semna, poți vinde pe eMAG produsele tale.

Ce condiții trebuie respectate pentru a vinde pe eMAG

Deschide România este un program integrat al platformei eMAG Marketplace, care încurajează producătorii români să își promoveze și să își vândă produsele. Însă pentru a putea face asta, trebuie să fie respectate anumite condiții.

În primul rând, este necesar să fii de naționalitate română și să deții o formă juridică legală, indiferent de tipul acesteia. O altă condiție constă în desfășurarea de activități în domeniul non-alimentar, anume în industria prelucrătoare, platforma nepermițând comercializarea produselor alimentare în acest program.

De Reținut!
Cifra de afaceri este o altă condiție a programului. Cifra de afaceri trebuie să fie mai mică de 500.000 ron în momentul aplicării la program. Locația de desfășurare a activității trebuie să fie obligatoriu România, tot aici fiind create și produsele destinate vânzării.

Dimensiunea stocului de produse nu are mare importanță. Poți realiza produse în cantitate limitată sau în cantități mari, fiind incluse și produse handmade.

Pentru a beneficia de program, trebuie să completezi formularul destinat înscrierii în program, să bifezi că ești producător român și să trimiți copii ale documentelor care atestă acest lucru. După ce ți se va confirma că ești eligibil pentru a intra în program, trebuie să semnezi contractul și poți vinde pe eMAG produsele tale.

Produsele care sunt incluse în acest program vor avea atașată o etichetă cu logo-ul ”eMAG Deschide România”.

Trebuie să suporți vreun comision pentru a vinde pe eMAG?

Dacă te întrebi cât costă să vinzi pe eMAG, trebuie să știi că vei primi lista de comisioane standard în contul tău de seller. Aceste comisioane sunt prezentate încă de la început, așa că întregul proces este transparent și echitabil. Vei ști de la crearea contului ce comision vânzare eMAG va fi perceput.

Dacă te vei înscrie în programul „Deschide România”, aici va fi perceput un comision eMAG Marketplace diferit. Sunt percepute două tipuri de comisioane.
Primul tip de comision vânzare eMAG este de 5% pentru produse care intră în categorii precum: unelte, electronice, electrocasnice, articole sportive, jucării (aceste categorii fac parte dintr-o divizie denumită și divizia hardlines).

Cel de-al doilea comision eMAG Marketplace este de 10% și este perceput pentru produsele care fac parte din divizia softline, cum sunt accesoriile, cosmeticele sau bijuteriile.

Exceptând acest program, chiar și ca simplu eMAG seller vei ajunge la concluzia că perceperea unui comision vânzare eMAG nu este un impediment în dezvoltarea afacerii tale. Oportunitatea de extindere chiar și pe plan internațional te va determina să nu îți pese de cât costă să vinzi pe eMAG.

Dacă ești interesat să vinzi online, îți recomandăm și următoarele articole:

Cum poți vinde pe eMAG mai mult

Acum că ai aflat de comision eMAG Marketplace, cu siguranță vrei să afli și mici secrete pentru a genera vânzări mai multe.

#1: Imagini clare

În primul rând, ține minte că de multe ori imaginea este cea care vinde produsul. O poză clară, făcută în lumina corectă poate avantaja produsul în sine și în plus, clientul va fi mai încântat de modalitatea utilizată în expunerea produsului. O fotografie clară și luminoasă convinge mai ușor decât una întunecată sau difuză.

#2: Descrieri complete

Descrierea produsului este un alt aspect de care trebuie să ai grijă. Clienții vor să cunoască cât mai multe specificații despre produs, așa că nu ezita să îl descrii cât mai detaliat, mai ales proprietățile și caracteristicile tehnice. Atunci când vei urca un produs pe platformă, încearcă să completezi cât mai multe caracteristici, inclusiv pe cele cu caracter opțional.

#3: Recenzii pozitive

Feedbackul clienților trebuie să fie una dintre preocupările tale majore, deoarece uneori acesta va influența puterea de decizie a celorlalți potențiali clienți, deci implicit, va afecta și volumul vânzărilor. Pe platforma eMAG, clienții pot lăsa recenzii la produsele achiziționatem, acest lucru avand puterea de a influența în mod indirect decizia altor potențiali clienți.

#4: Campanii pe eMAG Ads

Pentru a crește numărul de vânzări de poți folosi și de eMAG Ads. Prin intermediul acestei metode de promovare online poți crea o campanie de marketing care să îți promoveze produsele.

De Reținut!
Poți lua parte la campaniile de reduceri organizate în anumite perioade ale anului, cum sunt luna februarie (Ziua Îndrăgostiților sau Dragobete), luna martie, pe timpul verii sau zilele destinate pentru Black Friday.

Avantajele de a vinde pe eMAG Marketplace

Chiar și dacă iei în calcul cât costă să vinzi pe eMAG, vei ajunge la concluzia că această platformă oferă avantaje considerabile.

  • Platforma eMAG îți oferă șansa de a te promova și pe plan internațional. Deși piața de desfacere națională este destul de ofertantă, șansa de a te dezvolta și în afara granițelor țării îți poate crește semnificativ numărul de comenzi, deci și profitul.
  • Prin intermediul platformei ai un potențial acces la un portofoliu de peste 500.000 de clienți. Prin intermediul puterii de extindere a platformei și de ajungere la clienți poți să te faci cunoscut/ă în fața mai multor persoane, din categorii diferite de vârstă.
  • Poți beneficia de programele integrate ale platformei, cum este „deschide România”. Programul a fost gândit pentru micii antreprenori autohtoni care vor să își crească vânzările și să își promoveze produsele pe plan național.
  • Beneficiezi de sprijin și suport din partea echipei eMAG prin modalitățile de eMAG Marketplace contact. Echipa îți va răspunde mereu la întrebări și te va ghida atunci când vei avea nevoie de acest lucru. Modalitățile de eMAG Marketplace contact disponibile sunt: mesageria eMAG Marketplace, departamentul Account Health și departamentul Account Partners. Fiecare departament are un rol specific așa că nu ezita să apelezi la ajutor! Deși mesageria este principalul canal de comunicare utilizat pentru eMAG Marketplace contact, celelalte departamente au rolurile lor bine definite.

Concluzii

Platforma eMAG Marketplace poate fi o reală oportunitate de dezvoltare, atât pentru micii antreprenori, cât și pentru marile companii din domeniu. Faptul că are un portofoliu de peste 500.000 de clienți, transformă platforma într-un partener de afaceri pasiv. Nici comisioanele nu sunt exagerate, așadar sunt mai multe avantaje decât ai putea crede.

Dacă îți dorești un venit suplimentar față de slujba ta actuală sau dacă vrei să îți valorifici talentul, nu ezita să consulți oportunitățile oferite de această platformă!

blank

Gets Bet App: joacă oricând pe Android și iOS

Recent, a fost lansată Gets Bet app care oferă jucătorilor posibilitatea de…
Mirela - mai 18, 2022
blank

Ruletă și blackjack la Gets Bet Live, alături de dealeri reali

Să te joci live nu a fost niciodată mai ușor și distractiv!…
Mirela - mai 17, 2022
blank

Metode de plată pentru depunere și retragere Getsbet

Getsbet pune la dispoziția jucătorilor săi o gamă largă de metode de…
Mirela - mai 17, 2022