cum poți vinde pe eMAG Marketplace

Cum poți vinde pe eMag ca persoană fizică & comisioane eMag 2024

4.6/5 - (14 votes)

Faptul că poți vinde pe eMag Marketplace aproape orice dorești este un lucru cu care majoritatea oamenilor sunt deja familiari, mulți găsind în asta o ocupație full time sau part time. Totuși, trebuie să fii pregătit înainte de a-ți publica primul tău produs, de aceea îți vom prezenta în cele ce urmează la cât ajunge comision eMag Marketplace 2024, plus tot ce trebuie să știi despre o vânzare pe eMag.

Descoperă în acest articol cum să vinzi pe eMAG, plus cât costă la eMag Marketplace comision!

Cum să vinzi pe eMAG 2024

Ce este eMAG Marketplace? eMAG Marketplace este un mecanism prin intermediul căruia partenerii platformei eMAG își afișează produsele alături de cele vândute direct de eMAG. În felul acesta, clienții pot comanda simultan atât produse ale partenerilor, cât și ale platformei eMAG.

cum poti vinde pe emag

#1. Completează formularul de înregistrare

eMAG este o platformă de vânzări online foarte populară în România și dacă vrei să poți vinde pe eMAG, în primul rând e necesar să îți creezi un cont pe platformă.

Pentru a face asta, accesează platforma eMAG și creează-ți un cont introducând adresa ta de email, apoi apasă butonul pe care scrie „Vreau să vând pe eMAG”.

Ulterior apăsării butonului mai sus precizat, ți se va deschide o fereastră în care va trebui să introduci numărul tău de telefon. Apoi, vei apăsa pe același buton ca mai înainte, adică „Vreau să vând pe eMAG”. Vei primi ulterior un email de confirmare a creării contului, care va conține un link. Accesează acest link și activează-ți contul de eMAG seller!

Accesarea link-ului te va redirecționa către un formular de înregistrare, pe care va trebui să îl completezi pentru a putea vinde pe eMAG. Acest formular este compus din 5 părți distincte care vor trebui completate cu atenție, deoarece vor reflecta datele companiei tale.

Cum vei completa formularul de înregistrare

1

În prima parte vei completa cu date despre compania ta. Așadar, vei completa cu următoarele informații:

  • țara în care compania ta își are sediul
  • numele companiei (așa cum apare pe certificatul de înregistrare)
  • tipul companiei tale (SRL, PFA sau o formă juridică legală de alt fel)
  • codul unic de înregistrare al companiei (completează cu RO în cazul din care ești plătitor de TVA)
  • numărul de identificare din registru comerțului
  • selectează căsuța corespunzătoare plății de TVA (da sau nu).
  • sediul social, județ, localitate, adresă
  • date privitoare la administratorul firmei (nume, date de contact).
2

În partea a doua a formularului vei completa datele financiare ale companiei, cum sunt contul bancar, moneda contului și o descriere a companiei care va fi afișată pe pagina ta de eMAG seller.

3

A treia parte a formularului este pasul în care va trebui să atașezi documentele necesare înregistrării. În acest sens, va fi necesar să trimiți copii după următoarele documente:

  • certificatul de înregistrare
  • actul de identitate al administratorului societății
  • actul constitutiv
  • extras al contului bancar declarat
4

A patra parte a formularului este secțiunea în care vei alege maxim 5 categorii de produse pentru a le vinde pe eMAG. După ce vei selecta supra-categoria specifică produselor tale, vei putea bifa și categoriile care te interesează. În cazul în care nu găsești o categorie exactă, selectează una cât mai apropiată și ulterior vei primi o sugestie mai bună.

Un punct cheie al acestui pas constă în adăugarea a cel puțin unui produs în lista destinată produselor spre vânzare. Descarcă lista și introdu măcar unul, împreună cu încadrarea sa în categorie. După ce vei salva lista, te poți întoarce la formular și vei încărca fișierul.

5

Partea a cincea a formularului trebuie completată cu date informaționale de logistică. Va trebui să alegi următoarele:

  • termenul de retur (14 sau 30 de zile)
  • ora maximă pentru procesarea comenzii
  • taxa de livrare
  • pragul de gratuitate

După ce ai trecut prin toate cele cinci părți ale formularului de înregistrare, apasă butonul de „Finalizare. Îți va apărea o fereastră în care vei fi informat cum va decurge procesul după ce contul va fi activat. După apăsarea butonului „Continuă”, vei mai avea doar puțin până la a vinde pe eMAG.

#2. Asigură serviciile de logistică și semnează contractul

După ce vor fi verificate actele, vei fi contactat de către un curier care e partener al platformei, cu care vei semna un contract de colaborare, în vederea asigurării transportului coletelor.

#3. Acceptă termenii și condițiile platformei

Vei primi pe email și termenii și condițiile eMAG. Odată ce le vei semna, poți vinde pe eMAG produsele tale.

👉 Articol recomandat: Afaceri 2024 cu bani puțini 👈

Acte necesare pentru a vinde pe eMAG

Rezumând actele pe care le-am menționat mai sus, iată care sunt actele de care ai nevoie pentru a-ți deschide un cont pe eMAG de pe care să vinzi:

  • copie a certificatului de înregistrare a firmei ✔️
  • copie a actului de identitate al administratorului societății ✔️
  • copie a actului constitutiv al firmei ✔️
  • copia unui extras de cont bancar valabil și declarat ✔️

Condiții să vinzi pe eMAG

Deschide România este un program integrat al platformei eMAG Marketplace. Acesta încurajează producătorii români să își promoveze și să își vândă produsele. Însă pentru a putea face asta, trebuie să fie respectate anumite condiții vânzare eMAG.

Iată care sunt acele condiții care trebuie îndeplinite să vinzi pe eMAG:

  • În primul rând, este necesar să fii de naționalitate română și să deții o formă juridică legală, indiferent de tipul acesteia.
  • O altă condiție constă în desfășurarea de activități în domeniul non-alimentar, anume în industria prelucrătoare, platforma nepermițând comercializarea produselor alimentare în acest program.
  • Cifra de afaceri este o altă condiție a programului. Cifra de afaceri trebuie să fie mai mică de 500.000 ron în momentul aplicării la program.
  • Locația de desfășurare a activității trebuie să fie obligatoriu România, tot aici fiind create și produsele destinate vânzării.

Dimensiunea stocului de produse nu are mare importanță. Poți realiza produse în cantitate limitată sau în cantități mari, fiind incluse și produse handmade.

De Reținut!
Pentru a beneficia de program, trebuie să completezi formularul destinat înscrierii în program, să bifezi că ești producător român și să trimiți copii ale documentelor care atestă acest lucru. După ce ți se va confirma că ești eligibil pentru a intra în program, trebuie să semnezi contractul și poți vinde pe eMAG produsele tale.

Produsele care sunt incluse în acest program vor avea atașată o etichetă cu logo-ul ”eMAG Deschide România”.

Trebuie să suporți vreun comision eMAG Marketplace 2024?

Dacă te întrebi ce comision percepe eMag la vânzare, trebuie să știi că vei primi lista de comisioane standard în contul tău de seller. Aceste comisioane sunt prezentate încă de la început, așa că întregul proces este transparent și echitabil. Vei ști de la crearea contului ce comision vânzare eMAG va fi perceput.

De Reținut!
Comisioanele sunt diferite pentru produsele din programul „Deschide România” și pentru cele care nu fac parte din acest program. Mai exact, comisioanele diferă în funcție de categoria de produse.

Spre exemplu, dacă te vei înscrie în programul „Deschide România, aici va fi perceput un comision eMAG Marketplace 2024 de două tipuri de comisioane:

  • Primul tip de comision vânzare eMAG este de 5% pentru produse care intră în categorii precum: unelte, electronice, electrocasnice, articole sportive, jucării (aceste categorii fac parte dintr-o divizie denumită și divizia hardlines).
  • Al doilea comision eMAG Marketplace 2024 este de 10% și este perceput pentru produsele care fac parte din divizia softline, cum sunt accesoriile, cosmeticele sau bijuteriile.
De Reținut!
Exceptând acest program, chiar și ca simplu eMAG seller vei ajunge la concluzia că perceperea unui comision vânzare eMAG nu este un impediment în dezvoltarea afacerii tale. Oportunitatea de extindere chiar și pe plan internațional te va determina să nu îți pese de cât costă să vinzi pe eMAG.

În tabelul de mai jos vei regăsi celelalte comisioane eMAG și exemple de categorii la care se aplică comisioanele respective.

Comision eMAG Marketplace 2024 pe categorii de produse

Categorii de produseComision eMAG Marketplace
Activități sportive și camping ➜16 – 18% ✔️
Maternitate ➜16% ✔️
Produse cosmetice ➜16% ✔️
Accesorii echitație ➜21% ✔️
Apărători și protecții corporale ➜21% ✔️
Costume de înot ➜21% ✔️
Soluții de întreținere și curățare echipamente sportive ➜21% ✔️
Accesorii pentru sporturi în aer liber ➜21% ✔️
Ochelari de soare și lentile ➜21% ✔️
Bijuterii și accesorii damă și bărbați ➜23% ✔️
De Reținut!
Trebuie să știi că la aceste comisioane se mai adaugă 19% TVA.

Dacă ești interesat să vinzi online, îți recomandăm și următoarele articole:

Cum să vinzi pe eMAG mai mult

Acum că ai aflat de comision eMAG Marketplace 2024, cu siguranță vrei să afli și mici secrete pentru a genera vânzări mai multe. Iată în continuare cele mai bune sfaturi despre cum să vinzi pe eMAG mai eficient!

  • Imagini clare

În primul rând, ține minte că de multe ori imaginea este cea care vinde produsul. O poză clară, făcută în lumina corectă poate avantaja produsul în sine și în plus, clientul va fi mai încântat de modalitatea utilizată în expunerea produsului.

De Reținut!
O fotografie clară și luminoasă convinge mai ușor decât una întunecată sau difuză.
  • Descrieri complete

Descrierea produsului este un alt aspect de care trebuie să ai grijă. Clienții vor să cunoască cât mai multe specificații despre produs, așa că nu ezita să îl descrii cât mai detaliat, mai ales proprietățile și caracteristicile tehnice.

De Reținut!
Atunci când vei urca un produs pe platformă, încearcă să completezi cât mai multe caracteristici, inclusiv pe cele cu caracter opțional.
  • Recenzii pozitive

Feedbackul clienților trebuie să fie una dintre preocupările tale majore, deoarece uneori acesta va influența puterea de decizie a celorlalți potențiali clienți, deci implicit, va afecta și volumul vânzărilor.

De Reținut!
Recenziile lăsate de clienți la produsele achiziționate au puterea de a influența în mod indirect decizia de cumpărare a altor potențiali clienți.
  • Campanii pe eMAG Ads

Pentru a crește numărul de vânzări de poți folosi și de eMAG Ads. Prin intermediul acestei metode de promovare online poți crea o campanie de marketing care să îți promoveze produsele.

De Reținut!
Poți lua parte la campaniile de reduceri organizate în anumite perioade ale anului, cum sunt luna februarie (Ziua Îndrăgostiților sau Dragobete), luna martie, pe timpul verii sau zilele destinate pentru Black Friday.

Poți vinde pe eMag ca persoană fizică?

Legal, nu poți vinde pe eMag ca persoană fizică pentru că trebuie să dovedești că ai vândut un produs și să trimiți clientului o factură pentru fiecare produs vândut. Dar acest lucru îți va oferi credibilitate și va atrage pe termen lung mai mulți clienți.

În schimb, poți să vinzi fără SRL, dar dacă îți faci un PFA. Practic, trebuie să devii persoană fizică autorizată pentru a putea vinde un produs online, indiferent de platforma despre care vorbim.

Probabil ți-ai dat seama că nu poți vinde pe eMag ca persoană fizică atunci când am vorbit despre înregistrarea pe platforma eMAG Marketplace pentru că îți sunt solicitate date referitoare la tipul de formă juridică pe care o deții.

De Reținut!
Dacă alegi să vinzi ca persoană fizică, riști să primești amenzi foarte mari de la ANPC pentru care nu este foarte greu să identifice afacerile fără autorizație, mai ales dacă iei în considerare că îți listezi produsul online, pe una dintre cele mai accesate platforme de vânzări online.

👉 Articol recomandat: Închiriere în regim hotelier persoană fizică 👈

Avantaje de a vinde pe eMAG Marketplace

Chiar și dacă iei în calcul cât costă să vinzi pe eMAG, vei ajunge la concluzia că această platformă oferă avantaje considerabile.

Promovare la nivel internațional

Platforma eMAG îți oferă șansa de a te promova și pe plan internațional. Deși piața de desfacere națională este destul de ofertantă, șansa de a te dezvolta și în afara granițelor țării îți poate crește semnificativ numărul de comenzi, deci și profitul.

Vizibilitate mai mare

Prin intermediul platformei ai un potențial acces la un portofoliu de peste 500.000 de clienți. Prin intermediul puterii de extindere a platformei și de ajungere la clienți poți să te faci cunoscut în fața mai multor persoane, din categorii diferite de vârstă.

Vânzări mai multe

Din moment ce produsele tale sunt expuse unui număr mare de clienți, și vânzările tale vor fi pe măsură. eMAG îți aduce traficul organic de care tu ai nevoie fără niciun efort din partea ta. Chiar dacă va trebui să plătești minimul comision eMAG Marketplace, nu va mai trebui să aloci un buget promovărilor online.

Traficul organic generat de eMAG va fi suficient pentru a vinde mai mult decât ai vinde cu propriul tău magazin. Este destul de greu și durează ceva timp să atragi trafic organic către propriul site, mai ales când afacerea este nouă, iar competitorii sunt unii puternici.

De Reținut!
Dar dacă vinzi pe eMAG, vei avea de la început mult trafic organic, acesta fiind suficient pentru a genera vânzări multe.

Programe special concepute pentru antreprenorii români

Poți beneficia de programele integrate ale platformei, cum este „deschide România”. Programul a fost gândit pentru micii antreprenori autohtoni care vor să își crească vânzările și să își promoveze produsele pe plan național.

Suport 24/7

Beneficiezi de suport din partea echipei eMAG prin modalitățile de eMAG Marketplace contact. Echipa îți va răspunde mereu la întrebări și te va ghida atunci când vei avea nevoie de acest lucru.

Modalitățile de eMAG Marketplace contact disponibile sunt: mesageria eMAG Marketplace, departamentul Account Health și departamentul Account Partners. Fiecare departament are un rol specific așa că nu ezita să apelezi la ajutor!

De Reținut!
Deși mesageria este principalul canal de comunicare utilizat pentru eMAG Marketplace contact, celelalte departamente au rolurile lor bine definite.

Dezavantaje de a vinde pe eMAG Marketplace

Așa cum se întâmplă în cazul oricărei alte platforme de vânzări online, eMAG Marketplace prezintă câteva dezavantaje pe care ar trebui să le cunoști înainte de a deveni seller. Iată care sunt principalele dezavantaje atunci când vinzi pe eMAG!

Competivitate foarte ridicată

Competivitatea este cu siguranță principalul dezavantaj al platformei eMAG și al oricărui marketeplace. Pentru că aici sunt prezenți foarte mulți producători care vând același produs ca tine sau produse similare, competivitatea este la cote înalte.

De aceea, trebuie să găsești o modalitate prin care să te diferențiezi de ceilalți, lucru destul de dificil având în vedere numărul mare de competitori.

De Reținut!
Platforma este foarte competitivă și în ceea ce privește prețurile din cauza produselor similare la care clienții au acces. Un preț mai mic nu-ți va asigura succesul pentru că nu trebuie să uiți nici de profitul tău.

Pe lângă faptul că ești în competiție cu mulți alți producători, ești în competiție directă și cu eMAG care își vinde aici propriile produse. Reputația brandului eMAG face această competiție foarte strânsă pentru antreprenorii ale căror afaceri nu sunt încă cunoscute, deci de încredere.

Comisioane eMAG mai mari pentru unele categorii de produse

Am văzut mai sus comisioanele percepute de eMAG și ți-ai dat seama deja că unele categorii de produse (chiar foarte populare) au un comision destul de ridicat. Comisioanele pentru produsele vândute prin programul „Deschide România” sunt mai mici. Spre exemplu, se percepe un comision eMAG Marketplace de 5% pentru electronice sau electrocasnice.

În schimb, pentru produse care nu fac parte din programul respectiv, comisionul variază de la 16% la 23%, ceea ce poate fi puțin cam mult.

De Reținut!
De asemennea, ține cont că se percepe un comision și din taxa de transport.

Lipsa accesului la baza de date a clienților tăi

Un alt inconvenient al platformei eMAG este faptul că nu ai access la baza de date a clienților tăi. Dacă un client a cumpărat un produs al tău, nu înseamnă că treaba ta s-a terminat doar pentru că ai făcut o conversie.

Pentru ca afacerea ta să crească trebuie să îți cunoști foarte bine clienții, comportamentul lor în procesul de cumpărare și alte date importante. Acestea care te vor ajuta să-ți dezvolți afacerea. Dar din moment ce nu ai acces la astfel de date, cum poți să știi unde este necesară îmbunătățirea și pe ce categorie de persoane să mizezi mai mult?

De Reținut!
eMAG este singurul care are acces la baza de date a clienților tăi, deci cunoaște cele mai bine vândute produse ale tale, comportamentul clienților și altele. Astfel de date te-ar ajuta să faci mai multe vânzări și să-ți crești afacerea în direcția potrivită, bazându-te pe date, nu pe intuiție.

Alte mici dezavantaje de care ar trebui să ții cont:

  • sunt necesare codurile EAN pentru toate produsele;
  • un produs poate dura până la 3 zile pentru a fi aprobat;
  • este obligatoriu să activezi și Easy Box (poate fi privit ca un avantaj pentru că oferi o facilitate în plus clienților tăi).

👉 Articol recomandat: Idei de afaceri mici pentru femei 👈

Merită să vinzi pe eMAG în 2024?

Acum că am văzut avantajele, dar și dezavantajele platformei, probabil te întrebi dacă merită să vinzi pe eMAG. Noi credem că merită să vinzi pe eMAG atât timp cât ești conștient de oportunitățile tale, dar și de limitele pe care ți le aduce platforma. Tocmai despre aceste oportunități și limite vom vorbi în continuare, astfel încât tu să iei decizia potrivită pentru tine.

Oportunitățile oferite de eMAG

Merită să vinzi pe eMAG sau mai bine zis să-ți listezi produsele pe eMAG pentru că beneficiezi de expunerea mare pe care o poate oferi platforma. După cum am menționat deja, eMAG are un portofoliu mare de clienți și mulți vizitatori zilnici. Dacă afacerea ta nu a ajuns încă la acel nivel de notorietate, aceasta este șansa ta să te faci cunoscut.

Nu doar că te vei face cunoscut, dar vei fi asociat cu brandul eMAG și prin această asociere vei câștiga și tu credibilitate și reputație în nișa pe care o reprezinți.

Mai mult decât atât, listarea produselor pe eMAG îți poate aduce mai multe vânzări pe site-ul tău propriu. Cum? Foarte simplu. Cu siguranță și tu cauți pe eMAG produse doar pentru că știi că găsești un număr mare de produse într-un singur loc, dar fără intenția de a cumpăra chiar de pe eMAG. Potențialii tăi clienți probabil fac același lucru.

Aceștia folosesc platforma ca pe un motor de căutare pentru a găsi ofertele disponibile. Apoi, vor căuta exact producătorul respectiv pentru a achiziționa produsele mai ieftin. De ce? Pentru că și clienții știu de comisioanele eMAG. Deci, sunt conștienți că producătorii adaugă aici produsele la un preț mai mare pentru a acoperi acest comision. Dar direct pe site-ul producătorului vor găsi aceleași produse la un preț mai mic, ceea ce înseamnă mai multe vânzări pentru tine.

Bineînțeles, pentru ca potențialul client să achiziționeze produsul de pe site-ul tău, acesta va trebui să insipire încredere.

De Reținut!
Recomandare: vinde pe eMAG, dar lansează-ți în același timp propriul site și folosește-te de ambele site-uri pentru maximizarea profitului!

Limitele aduse de eMAG

Competivitatea ridicată de pe această platformă, indiferent de categoria de produse pe care le vinzi, face ca expunerea afacerii tale să nu aducă neapărat și vânzările așteptate.

De Reținut!
Chiar dacă platforma îți oferă în timp scurt o expunere mare, iar listarea produselor va fi rapidă, nu înseamnă că vânzările vor fi la fel de rapide. Și dacă reușești să faci vânzări, posibil ca succesul să nu fie pe termen lung.

Crearea propriului tău magazin online îți oferă oportunitatea de a-ți crea propriul brand, de a te diferenția de ceilalți producători. Altfel spus, ai oportunitatea de a atrage sute sau mii de clienți interesați doar de produsele tale. În schimb, vânzând pe eMAG efortul pentru diferențiere va fi mai mare și uneori, imposibil.

De Reținut!
Într-adevăr, un site propriu înseamnă mai mult efort și mai mult timp pentru a ajunge la rezultatele dorite, dar îți asigură succes pe termen lung.

De asemenea, platforma eMAG vine cu limitarea dezvoltării afacerii pentru că nu ai acces la date și statistici reale despre clienții și vânzările tale. Prin urmare, nu vei știi direcția de dezvoltare a afacerii tale.

În plus, vânzând pe eMAG nu vei avea ocazia lansării unor programe sau campanii pentru fidelizarea cliențiilor. Iar acesta este un dezavantaj pentru că poți obține vânzări destul de mari prin intermediul promoțiilor speciale.

De Reținut!
Recomandare: investește timp și resurse în propriul magazin online pentru vânzări și profit pe termen lung și nu te baza doar pe vânzările prin eMAG sau alte platforme de tip marketplace.

Vezi aici cum se face un site!

Concluzii

Platforma eMAG Marketplace poate fi o reală oportunitate de dezvoltare, atât pentru micii antreprenori, cât și pentru marile companii din domeniu. Faptul că are un portofoliu de peste 500.000 de clienți transformă platforma într-un partener de afaceri pasiv.

Dacă îți dorești un venit suplimentar față de slujba ta actuală sau dacă vrei să îți valorifici talentul, nu ezita să consulți oportunitățile oferite de această platformă!

Totuși, încearcă să privești eMAG Marketplace ca pe un canal în plus prin care ajungi la potențiali clienți și nu ca pe un canal unic. Vânzarea produselor doar pe această platformă nu-ți va aduce succesul pe termen lung. Dar te va ajuta cu siguranță să-ți creezi drumul către propria afacere de succes.

FAQs

❓ Cât costă să vinzi pe eMAG?

Nu te costă nimic să vinzi pe eMAG, dar se percepe un comision pentru fiecare produs vândut, în funcție de categoria din care face parte.

❓ Cum vinzi pe eMAG?

Pentru a vinde pe eMAG trebuie să urmezi patru pași principali:
✔️ completezi formularul de înregistrare și de creare a contului;
✔️ semnezi un contract cu un curier;
✔️ accepți termenii și condițiile platformei.

❓ Poți vinde pe eMAG ca persoană fizică?

Poți vinde pe eMAG ca persoană fizică dacă îți faci un PFA. Deci, nu e nevoie să ai un SRL pentru a vinde pe acest marktplace.

❓ Ce poți vinde pe eMAG?

Pe eMAG poți vinde aproape orice, de la produse electronice și electrocasnice până la produse de îngrijire personală sau obiecte de mobilier. Sunt foarte multe categorii de produse care pot fi listate pe eMAG.

❓ Cum să faci bani pe eMAG?

Pentru a face bani pe eMAG trebuie să-ți deschizi un cont de seller și să adaugi imagini clare și descrieri complete pentru produsele tale. Atrage cât mai multe recenzii pozitive pentru a-ți spori vânzările!

❓ Ce se vinde cel mai bine pe eMAG?

Cel mai bine pe eMAG se vând laptop-uri, tablete, telefoane, ceasuri smart, accesorii pentru telefoane și laptopuri, dar și electrocasnice (în special, frigidere și aspiratoare).

❓ Merită să vinzi pe eMAG?

Merită să vinzi pe eMAG pentru că îți expui produsele către o comunitate foarte mare și poți deveni cunoscut mai rapid. Totuși, nu te axa doar pe vânzarea produselor pe eMAG. Încearcă să-ți expui produsele în cât mai multe locuri, în special pe propriul site!

Mai multe articole care te-ar putea interesa:

Cum Să Faci Bani de Acasă ca Voice Actor?

În ziua de astăzi, poți să auzi vocile actorilor în cărți audio,…
Mara Ivan - iulie 19, 2024
TopPay Cazinouri 2024

TopPay

Dacă vrei să-ți alimentezi contul de casino simplu, sigur și rapid, atunci…
Laura Paraschiv - iulie 16, 2024
Google Pay Cazinouri 2024

Google Pay

Această metodă este soluția modernă pentru plăți rapide și sigure. Dacă te-ai…
Laura Paraschiv - iulie 15, 2024

Autor