Ghid despre cum să devii influencer Instagram

Cum să devii influencer: sfaturi pentru Instagram influencer

5/5 - (5 votes)

Dacă vrei să știi cum să câștigi bani ca influencer online, dar nu ai încă mulți urmăritori, în acest ghid vei afla cum să devii influencer de la 0, de la creșterea numărului de urmăritori la obținerea multor colaborări. Descoperă ce face un influencer online de succes și cât câștigă un influencer!

Descoperă în continuare:

Ce face un influencer

Înainte de a vedea cât câștigă un influencer, trebuie să clarificăm ce face un influencer mai exact. În epoca în care trăim, oamenii sunt conectați non stop la rețelele de socializare pentru divertisment și informare. În acest mediu, un influencer își poate pune în valoare abilitățile.

Jobul de influencer România presupune promovarea produselor sau serviciilor unei companii în baza ta de fani cu scopul de a-i influența să devină clienți.

Influencerii pot folosi un singur canal sau mai multe canale digitale pentru crearea conținutului, fiecare canal oferindu-ți diverse metode prin care poți câștiga bani. Dacă nu te-ai decis pe ce canal vrei să fii influencer, iată câteva ghiduri care te pot ajuta să faci cea mai bună alegere pentru tine:

Rolul unui influencer este de a mări încrederea fanilor săi în produsele pe care le testează și le promovează. Dar pentru a avea acest efect asupra audienței tale, ceea ce face un influencer în primă fază este să construiască o relație între el și urmăritori și să câștige încrederea acestora prin conținutul pe care îl creează.

Ofertă Fără Depunere

Până la 500 Rotiri Gratuite

Cod Bonus: 500ROTIRI
Câștigă până la 500 Runde Gratuite la Netbet casino!
Joaca Acum

Cum să devii influencer online în România

Ca să fii considerat un reper de informare de către companii și branduri, este nevoie să te diferențiezi de către ceilalți influencers de pe piață. Pentru a te asigura că ieși în evidență, ai în vedere câteva aspecte critice și vei afla cum să devii influencer online:

  • Trebuie să fii cel puțin unul dintre micro influenceri România. Acest lucru presupune că ai un număr de cel puțin 1000 de followers pe Facebook sau Instagram. Dacă deții și un blog sau un canal de Youtube, ai cu siguranță un avantaj și poți găsi repede variante despre cum să devii influencer online!
  • Trebuie să fii activ constant pe rețelele de socializare. Comunică tot timpul cu publicul tău pentru a-i păstra pe oameni antrenați și interesați de conținutul tău.
  • Încearcă să te remarci prin calitatea și relevanța conținutului pe care îl postezi. Nu-ți fie teamă să îți expui părerile și să le argumentezi. Încearcă să găsești diferențiatorul tău unic!
  • Identifică-te întotdeauna cu produsele sau serviciile pe care le promovezi. Nu poți să convingi oamenii să cumpere un produs care nu îți place sau în care tu nu crezi deoarece nu acesta este scopul în domeniul digital marketing!
cum devii influencer

Cum să devii influencer online: aspecte importante

Devino influencer dacă știi că o să ajungi să ai mii de followers și să reușești să generezi și venituri. Trebuie să te asiguri de câteva elemente esențiale și cât câștigă un influencer te va surprinde în cel mai plăcut mod.

Iată aspectele de care trebuie să ții cont dacă vrei să știi cum să devii influencer:

1. Numele

Dacă ești persoană publică, cel mai probabil îți vei folosi numele personal pentru a fi găsit mai ușor de către cei care te cunosc. Pe de altă parte, dacă nu ești persoană publică și nu ai foarte multe cunoștințe, îți poți alege orice nume sau poreclă care simți că te reprezintă.

De Reținut!
Te sfătuim să alegi mereu o variantă de nume simplă și ușor de reținut, însă suficient de interesantă și atrăgătoare cât să stârnească curiozitate.

Dacă vrei să îți promovezi afacerea proprie, evită numele care să aibă legătură directă. Adică, dacă ai un magazin de haine, nu folosi cuvinte precum: fashion, shop, magazin, clothes, apparel, haine etc. Trebuie să demonstrezi constant publicului tău că ești la curent cu trendurile media și că nu duci lipsa de creativitate și imaginație!

2. Poza de profil

Deși pentru rețeaua de socializare Facebook, poza de profil are un rol important, în cazul unui Instagram influencer, aceasta este aproape complet neglijată. Poza de profil la Instagram este foarte mică și nu reprezintă punctul cheie al profilului tău. Deci nu are sens să încarci spațiul cu prea multe elemente sau culori.

3. Descrierea

Modul în care te descrii în BIO este modul în care vei fi perceput de către ceilalți utilizatori. Dacă ai o afacere, acesta este locul în care vei vrea să vorbești despre misiunea și viziunea ta.

Spre deosebire de numele de utilizator, spațiul de BIO este special alocat pentru astfel de lucruri. Informațiile din BIO nu sunt citite decât de către cei cu adevărat interesați de tine și de contul tău.

De Reținut!
Tot în BIO poți pune și link-uri externe. De altfel, este singurul loc în care poți face acest lucru și să le menții constant, deci ai grijă cum îl folosești!

4. Nișa

E bine să știi de la bun început pe ce nișă vrei să te axezi. Orice temă poate fi interesantă dacă știi cum să o gestionezi. De exemplu, dacă ești pasionat de mâncare și industria alimentară, poți căuta cum să devii restaurant influencer. Deoarece tot mai mulți oameni caută recomandări de locuri noi unde să mănânce, acestea vor ține cont de experiența ta.

5. Hashtags

Dacă vrei răspunsul la cum devii influencer viral într-un timp scurt, hashtag-urile sunt răspunsul. Folosește hashtag-urile într-un mod care să ofere informații valoroase, integrându-le natural în descrierea ta.

De multe ori, arată neprofesional să folosești câte 30 de hashtag-uri ca și când singurul lucru pe care ți-l dorești e ca postarea ta să ajungă la cât mai mulți oameni, așa că nu face abuz de acestea!

6. Descrierea pozei

O descriere bună a unei poze presupune o explicație atractivă a ce reprezintă sau insuflă imaginea respectivă. Sfatul nostru este să fii natural și succint în descrieri și să incluzi hashtag-uri adecvate, așa cum menționam mai devreme. Încearcă te ferești de citate sau descrieri care nu îți aparțin. Încearcă, pe cât de mult posibil, să fii original.

7. Conținutul video

Dacă vrei să știi cum să devii influencer, trebuie să știi că orice fel de conținut video are potențial de interes atât timp cât este legat de tema contului tău de Instagram.

De Reținut!
Dacă, de exemplu, profilul tău este despre viața ta, atunci poți posta un video în care te distrezi la o petrecere. Însă, dacă tematica ta este una obiectivă și de obicei ai postări personale, e posibil ca audiența ta să nu fie interesată de filmulețul postat.

8. Live-urile

La fel ca în cazul conținutului video, live-urile sunt nemaipomenite atât timp cât au legătură cu tematica profilului tău. Dacă nu le-ai folosit până acum, ai putea să descoperi că sunt fix ceea ce lipsea din profilul tău!

Această funcție este foarte populară pe rețele precum Facebook sau Instagram. Astăzi, și Tiktok are un mare impact în acest sens, deci poți câștiga bani din Tiktok foarte ușor!

9. Interacțiune online

Cele 3 moduri de interacțiune pe Instagram sunt Like, Comment și Follow. Pentru ca postările tale să primească astfel de interacțiuni, este necesar ca tu să fii prezent și să socializezi. Trebuie să interacționezi cu ceilalți utilizatori și să îți exprimi interesul față de postările lor.

Ai mereu în vedere să întorci favorurile celor care interacționează cu postările tale. Dacă ți se dă like, oferă și tu unul. Dacă ți se lasă un comentariu, asigură-te că răspunzi. De asemenea, când cineva îți dă Follow, ar fi bine să urmărești și tu profilul respectiv pentru a-ți asigura un Follower durabil.

10. Frecvența

Este ideal să ai o postare la 6-10 ore și să nu îți stresezi audiența, însă nici să nu îi lași să uite de tine! Încearcă să păstrezi tematica aleasă inițial, dar nu deveni monoton în conținut.

Alternează fotografia cu materialele video și adoptă subiecte variate în moduri originale. Pentru un Instagram influencer, funcția de ”story” este foarte utilă, ținând cont că postările dispar după 24 de ore.

Cât câștigă un influencer?

Dacă știi deja cum să devii influencer, cel mai probabil te va interesa să descoperi mai multe și despre cât câștigă un influencer. Cât câștigă influencerii depinde foarte mult de numărul de followers pe care îl au și de ce face un influencer zilnic, adică de colaborările pe care le are.

De Reținut!
Când vine vorba de colaborările cu anumite branduri, mărimea paginilor tale de social media este importantă, dar și dacă nișa pe care te axezi se potrivește cu ceea ce caută ei. Dacă ai peste 100.000 de followers, află că prețul unei postări începe la 60 euro și poate ajunge să depășească 1.400 euro.

Poți câștiga destul de mult și dacă îți folosești influența din mediul online pentru a face marketing afiliat. Vezi ghidul nostru detaliat despre cum faci bani din marketing afiliat și descoperă dacă ești potrivit pentru această metodă de a câștiga bani în plus!

Această sumă nu depinde numai de rata de engagement a audienței tale, ci și de munca depusă pentru obținerea postării. Dacă este vorba de un concept complex, care a luat multe ore de muncă, atunci nu ar trebui să eziți să ceri mai mult pentru munca ta. Iar în cazul în care mai ai o echipă în spate care te-a ajutat, trebuie să ții cont și de suma pe care trebuie să le-o oferi lor.

Țara în care locuiești și limba în care îți creezi conținutul au și ele un impact asupra a cât câștigă un influencer. Să pătrunzi pe piața unui public internațional poate fi dificil dacă luăm în considerare cât de multe persoane își doresc acest lucru, dar nu este imposibil și trebuie să știi un lucru – cât câștigă influencerii internaționali nu se compară cu suma pe care o pot câștiga influencerii cunoscuți doar la nivel local sau național.

Important este să analizezi dacă îți aduce mai multe avantaje decât să fii influencer România și dacă conținutul pe care îl postezi se potrivește.

Articole recomandate:

Ofertă de Bun Venit

100% Bonus până la 1500 RON

Dublează-ți primul depozit până la 1500 RON!
Joaca Acum

Tips & Tricks pentru un influencer online de succes

Nu te concentra numai pe fotografie

Cu toții știm că o poză de calitate, văzută de un număr mare de utilizator, presupune și o cantitate de like-uri. Însă rata de engagement nu îți crește neapărat și numărul de followers pe Instagram.

Foarte mulți utilizatori îți vor analiza profilul înainte să îți dea un Follow. Un prim pas în a descoperi cum devii influencer este să îți privești contul în ansamblu și să obții imaginea pe care ți-o dorești. Chiar dacă ai câteva poze super wow și chiar dacă toate pozele tale au câte ceva aparte, ai în vedere să arate bine împreună.

Dacă fotografia este un domeniu care te pasionează, află și alte moduri de a face bani din fotografie!

influencer online pe Instagram

Poți să îți alegi mai multe subiecte

A-ți alege o nișă sau o tematică nu înseamnă că nu poți aborda mai multe subiecte din tema respectivă. Poți vorbi despre două sau chiar trei subiecte de interes. Însă păstrează întotdeauna o tematică și câteva elemente comune: culori, tonuri, aspect, formă, dimensiuni, etc.

Nu îți fie teamă să ștergi pozele care nu se mai potrivesc nișei tale

Uneori se poate întâmpla ca unele poze de pe contul tău de Instagram să nu se mai potrivească cu produsele sau serviciile pe care le promovezi în prezent. Nu ezita să elimini absolut toate pozele care nu mai comunică imaginea pe care dorești să o transmiți bazei tale de fani.

Avantajele de a deveni influencer România

  • Inveți mereu lucruri noi! Munca pe influencer marketing nu este mereu atât de ușoară pe cât ar putea părea, având în vedere că trebuie să fii întotdeauna la curent cu cele mai noi tendințe. Dacă ești restaurant influencer, de exemplu, trebuie să știi despre ce locuri noi ar vrea lumea să afle.
  • Ai mereu diverse instrumente care să te ajute! Influencer Marketing Hub, de exemplu, este un site util dacă vrei să afli cum monetizezi Youtube sau ce hashtag-uri sunt populare pe Instagram.
  • Tot mai multe companii și branduri caută să facă colaborări pentru influncer marketing și cât câștigă un influencer crește odată cu numărul de colaborări! Asta îți poate aduce beneficii materiale semnificative, iar cei care te urmăresc sunt și ei răsplătiți pentru fidelitatea cu care îți urmăresc profilul. Un cod reducere About You influencer, de exemplu, este la mare căutare deoarece tot mai multă lume invață cum să economisească bani prin vouchere. Dacă ai un profil atractiv, poți și tu să profiți de asemenea oportunități oferite de diverse site-uri cunoscute.
  • Părerea ta contează! După cum îi spune și numele, un influencer poate schimba foarte mult percepția publică legată de un anumit subiect. Deși e o responsabilitate destul de mare, faptul că poți avea o influență pozitivă îți poate face munca mult mai plăcută.

Concluzii

Cu o planificare strategică și privind tot timpul imaginea de ansamblu, îți poți transforma contul de Instagram sau altă rețea socială preferată de tine într-o veritabilă carte de vizită. Urmează ghidul nostru despre cum poți cum să devii influencer și ai toate șansele de a atrage sponsori sau branduri!

Nu ai nevoie decât de un cont, conținut de calitate, răbdare și multă perseverență pentru a descoperi ce face un influencer online de succes și nu uita, cât câștigă influencerii depind doar de munca lor, așa că fii mereu activ în online pentru urmăritorii tăi!

Cum Să Faci Bani de Acasă ca Voice Actor?

În ziua de astăzi, poți să auzi vocile actorilor în cărți audio,…
Mara Ivan - iulie 19, 2024
TopPay Cazinouri 2024

TopPay

Dacă vrei să-ți alimentezi contul de casino simplu, sigur și rapid, atunci…
Laura Paraschiv - iulie 16, 2024
Google Pay Cazinouri 2024

Google Pay

Această metodă este soluția modernă pentru plăți rapide și sigure. Dacă te-ai…
Laura Paraschiv - iulie 15, 2024

Autor